FREDAG <3<3

min favorit dag, yea0

Iallafall så vaknade jag typ nyss. Ställde alarmet på mobilen vid 11.00 men vaknade tydligen inte. Stog på mobilen att jag hade tryckt på snooze? kommer jag inte ens ihåg själv satt? A så vare med de.
Men nu tänkte jag faktiskt berätta lite om i onsdags!
Först så tog vi 12:11 bussen till stan och bytte buss där för vi skulle till sjukhuset för mamma skulle ta sin jävla medicin. Sen efter det så tog vi bussen till stan igen och mötte upp Emelie. Sen tog vi bussen till birsta och först åt vi på donken. Sen gick vi i 2 affärer och kollade. Jag köpte lite kläder, jao. Visar bild sen. Men vi tog typ halv sex bussen eller nått hem. När vi kom hem så ... ja vad gjorde vi? jag tog iaf kort på kläderna. Ne just de vi gick ner till vägen och stog där & vänta för vi skulle träffa Lotta och vara med henne. Men då ringde hon när vi stog nere vid vägen och sa att hon kommer vid 7 snåret ist. Så då gick jag och Emelie in. Då skulle vi baka kladdkaka, bestämde vi. Så vi begedde oss ner till affären och köpte ingridienser och sen ringde lotta och frågade vart vi var. Då sa jag att vi var påväg hem från lidl. Då var hon på OK och då gick hon till min bort och väntade på oss. Sen följde Lotta med upp och vi bakade kladdkaka, jag och emelie alltså. Senare på kvällen så gick vi ut. Vid tolv tiden kom vi hem, skakiga och rädda som fan, iallafall jag. Nemen det hände en sak som jag ej vill ta upp. Dem flesta vet redan satt. Men sen igår så vaknade vi vid halv 12 tiden och vid 12 gick jag och Emelie till bussen för Emelie skulle hem!
Men jag bloggar mer senare

Comments
sofia broman

jag har ny blogg! broomann.blogg.se

2011-06-26 @ 16:29:55
hemsida/blogg: http://bromannnen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0