Vart ute hela kvällen

Tja!
kom in för en liten stund sen efter att ha varit ute med Lotta och 2 till! Var inte med henne så länge, men en stund blev de iallafall! Men innan de, vid sju halvåtta tiden så var jag oxå ute och då var jag ute med My. Hon stog med sitt ''nintendo DS i'' och höll på med kameran som finns i den (svårt att förklara) men en halvtimme senare så stack hon typ hem. Sen vid nio halvtio tiden så stack jag hem och sen duschade jag, sen stack jag ut och mötte lotta som jag va med.
Måste lägga mej i tid ikväll, för imorgon ska jag och mamma på ett ärende. Vi ska ta 12.11 bussen och efter ärendet så ska vi in till stan och hämta upp Emelie, som ska sova hos mig, så då åker hon buss hem med oss! Nice de komma bli elle?!?!
bilder från dagen:

Mina tuggummin <33333 haha

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0