2 nya kategorier

som ni ser så har jag två nya kategorier.
Bloggtips & gästblogg

Många fattar vad det betyder men jag tänkte ändå skriva lite info om dem två nya kategorierna
Bloggtips: Jag kommer tipsa lite då & då om en blogg som jag kanske gillar eller som jag tycker är intressant & så :)

Gästblogg: Detta är en liten begränsad kategori. Det innebär gästblogg, ja. Man får gästblogga. Och då måste man ju självklart gå in på min blogg för att kunna gästblogga.
Jag tänkte skriva ner en lista på vilja som får gå in på bloggen & gästblogga. Men inte hela tiden! Aja. Här kommer listan:
Malin&Evelina
Emma Tjernberg
Victora Lundgren
Desiree Lodin
Daniella Sjöström
Madeleine Swan
Elin Backlin
Marita Avila
Emma Jonsson
Holly Westerlund
Marie Ahlquist
Emelie Vennberg
Mejla mig på [email protected] och berätta att ni vill gästblogga om ni skulle vilja gästblogga

och ni andra gör så här:
Ni som inte står med i ''dem som får gästblogga''. Asså ni får inte gå in på bloggen.
Utan ni gör istället så här
1. Gå längst ner på start och klicka där. Gå sedan in på wordpad.
Då kommer ni hit:

2. Skriv det du vill skriva. Ta den färg du vill och det textsnittet du vill. Skriv hur mycket du vill :D
3. Spara det i ''mina bilder' eller i ''mina dokument''
4. Skicka det i ett email till mig på [email protected] så lägger jag in det på min blogg :)

Packat har jag inte gjort än heller. DuMbOm!
aja, får packa imorn.

Comments
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :) Nu är vinnaren av veckans intervju utsedd! Kika in och se vem som vann!



http://adaras.se/2011/march/intervju-pa-dagens-nyheter.html#comment



Om du inte vann hoppas jag du är med på måndag igen. Det fanns riktigt många intressanta bloggare som förtjänar en intervju på min blogg!

Kram<3

2011-03-17 @ 00:35:18
hemsida/blogg: http://adaras.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0