emma gästbloggar, kul ju! :3

hm hej, jag heter Emma Tjernberg och jag tänker gästblogga här på emelies fina blogg.
jag bor i Örnsköldsvik och har tyvärr aldrig träffat Emelie, men vad gör det liksom? älskar henne lika mkt för det! :D
OCH ERKÄNN ATT EMELIE BORDE BYTA FÄRG PÅ HENNES TEXT FÖR ATT MAN NÄSTAN INTE SER VAD DET STÅR? iih :(
jaa, jag tycker att ni ska kolla på min fina blogg, STOR FET LÄNK TILL MIN STORA FETA BLOGG.
haha jaa, bara för att jag har tråkigt så ska jag babbla på här på emelies blogg. :D
hon sa faktiskt att jag fick gästblogga ;3
iiiiihhhh, justja, jag & emelie har en blogg tillsammans också, tkr att ni ska kolla den ?!
DEN ÄR HÄR, KLICKA TYP ?! aah, va jag älskar mina länkar dom är så söta.
idag var jag på birsta och shoppade. men köpte inte så mkt :)
hiih, fast jag skaffade fri mobilsurf och det är ju AWESOME.
hm, ja vad mer ska jag skriva?! o.O JAG FICK EN LAMPA. den är rosa. :3
bra å veta ? ahh, imorgon äre ju skola, tört men ja, ,:)
jag går i 7an och är 13 år :D iih, jag fyller år 21 november, så imorgon äre exakt typ 9 månader kvar? (a)
aah, JAG LÄNGTAR SÖNDER !!! :(
men nu orkar jag inte babbla på mer, ni måste ju orka läsa?! :( men nu har ni nått å göra ett tag iallafall ;)
pusshej/ emmatjernberg ... :D
<--- det där är jag typ ;)

Comments
madde

sv. Taack så mycket!

2011-03-20 @ 21:31:55
hemsida/blogg: http://maddeys.blogg.se/
julia

HEJ! grymt fin blogg. lust att följa varandra via bloglovin? kram

2011-03-20 @ 21:58:32
hemsida/blogg: http://juliajohhansson.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0