dagN

Tja!

vaknade vid tio och då satte jag mej vid datan & chattade med maritabebis sen vid 12:35 gick jag mot busshållsplatsen för att möta upp henne för hon var påväg med bussen mot timrå. Sen gick vi till Antes port och satte oss där. Sen skulle dom till vivstavarv för marita skulle träffa ante. Hade vare lita tjaffs mellan dom, men ska inte berätta nåt om de för marita kanske inte vill de. Men efter dom hade åkt te vivstavarv så satte jag mej i lekparken och då ringde jag till Marie och snacka me henne. Sen vid kvart i tre så ringde jag till marita men då vare nån kille som svara och då sa han att marita hade åkt hem och jag ba ''aha, wtf!?'' så jag smsade henne en timme senare typ och fråga om hon hade åkt hem, men nejnej de hade hon inte. Killen som svarade bara drygade, hahah ! Men efter att jag hade pratat med marita så drog jag till lidl för att handla lite. Sen kom jag hem igen och då gick jag ut och lyssnade på musik & tog de lungt. Sen så gick jag in igen för mamma & jag skulle till OK och då skulle vi även köpa hamburgare till mig. När vi kom hem så drog jag ut igen och va ute. Smsade även med marita, men efter jag skickade de sista smset så svara hon inte så då efter en stund så gick jag ut och då var moppen hennes borta så då hade dem åkt nånstans så då var jag ute en stund för de va skönt ute men sen gick jag in igen för min mobil behövde laddas och medans satte jag mej vid datorn och slappade. Men sen gick jag ut igen och precis när jag va påväg in så såg jag marita & ante komma med mopeden. Så då stannade jag till, men dem kom inte, så då gick jag mot min port men då kom marita med sin moppe och berätta att dem höll på att frakta hit antes moppe så marita väntade här. Vi stog & prata lite oså. Men sen skulle hon in så då gick jag också in.
Ja, de var min dag.
Imorgon blire ingen skola för mig,

älskar dig vännen


~ när smärtan tar över



Comments
Linaa

sv:Den borde synnas i detta inlägg och förra :)

2011-05-27 @ 14:52:21
hemsida/blogg: http://fuckingdonkey.blogg.se/
EMMAS

sv: hoppas de löser sig för dig :)

2011-05-27 @ 14:53:19
hemsida/blogg: http://perssoneemma.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0