Äppelkaka

förlåt för mitt dåliga bloggande idag. Men har tyvärr inte känt mig så bra genom att jag fortfarande har feber. Den är inte borta än. Jag vill verkligen inte ha feber, vill vara frisk! Så jag hoppas febern försvinner snart! Men till veckan blir det skola iallafall, även om jag har feber. Missar ju så mycket arbete och shit, det är ju det som är grejen. Men iaf, somnade vid halv sju imorse och vaknade först vid 13:21 och åt mat och satte mig vid datorn en snabbis. Men sen gick jag och lade mig igen, och somnade. Sköönt! Drömde om André också :3 min snygging♥

Btw ser ni bilderna? :D Mamma bakade en jätte god äppelkaka förut! Ganska längesen man åt äppelkaka, så det var faktiskt jätte gott!:) måste se till att äta det oftare! ;)

Nu ska jag bara sitta här och ta det lungt. Uppdaterar mer senare, pusshej!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0