frost!


Tjena! Var ut och fotade förut kl.18 och vad tycker ni bloggläsare om bilden? :D Älskar den ja! Fotade 3 bilder till också, men dom finns på min facebook om ni vill kolla! Ska lägga ut 1 eller 2 st på bilddagboken också så får jag se vad folk tycker där! Nu ikväll så har jag faktiskt bara tagit det lungt och sånt stuff man gör på söndagar xD har durschat & lite sånt. Har faktiskt mittbena nu, men det ser inte lika bra ut som när jag hade snebena,  så får se om jag ändrar om till snebena istället!:) skulle ha sett på Robert gustafsson x3 ikväll också, men det hann jag tyvärr inte! Har just kollat Maritas, Jonnas, sagaochcamillas och Matildas blogg också !:) några utav mina favoritbloggar! Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva, så hör av mig imorgon!
~ det enda jag vill är att allting ska bli bra.

Comments
amanda

jag gillar inte bilden!

fyfan för kyla och vinter :o

2011-10-17 @ 08:49:40
hemsida/blogg: http://liindstrand.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0