Lättad

Hej! Nu är idol slut och och resultatena vart ganska okej. Snart börjar idol extra (läs mer om det här)! Lite tråkigt att Denise åkte ut faktiskt.. tyckte att Olle eller Emil hade kunna åkt ut istället! Menmen, är så jävla glad, stolt och lycklig över att världsbästa LINNI gick vidare iaf! Bara hon är vidare så är jag nöjd. Älskar verkligen tjejen. Smälter verkligen när jag hör hennes röst! Men är nöjd över dom som gick vidare iallafall! Väldigt många tror att Molly faktiskt kommer vinna idol. Hon är väldigt bra, bättre än Linni faktiskt, på sångrösten. Men jag vill att Linni ska vinna idol. Även om hon inte är exakt lika bra som Molly så kommer hon (Linni) alltid vara den bästa i mina ögon, världsbästa! Hon är iallafall min favorit i idol. Iallafall så tyckte väldigt många att Linni skulle ha åkt ut eftersom hon glömde lite text. Men jag säger som dom på facebook; Även den bästa kan glömma lite av låttexten. Så är det ju :) men är iallafall sjukt nöjd över att Linni gick vidare iallafall. Bara linni går vidare så blir jag nöjd.
Bildkälla

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0