plugga nu!

Hej gosisar!
Jag vaknade vid halv sju tiden imorse och kunde inte somna om, jobbigt. Så satt framför datorn tills elva då jag började fixa mig för skulle möta Marita vid mariedal för vi skulle prata lite innan hon skulle in til Ante. Iaf har varit hemma ca hen halvtimme nu och ska börja plugga snart. Fick en uppgift för ca 2 veckor sen på musiken. Pop-historia åk 8 tror alla känner igen den right? Den ska vara klar innan jullovet så ska börja plugga på den nu. Visst, det är exakt 2 månader kvar. Men vill plugga och få bra betyg!
Bloggar mera senare, pusshej!
Hej gosisar!
Jag vaknade vid halv sju tiden imorse och kunde inte somna om, jobbigt. Så satt framför datorn tills elva då jag började fixa mig för skulle möta Marita vid mariedal för vi skulle prata lite innan hon skulle in til Ante. Iaf har varit hemma ca hen halvtimme nu och ska börja plugga snart. Fick en uppgift för ca 2 veckor sen på musiken. Pop-historia åk 8 tror alla känner igen den right? Den ska vara klar innan jullovet så ska börja plugga på den nu. Visst, det är exakt 2 månader kvar. Men vill plugga och få bra betyg!
Bloggar mera senare, pusshej!


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0