Svaren från frågestunden!

Hm.. det har varierat lite nu, men mellan 30-50 läsare iallafall :)
Jag började blogga den 22:a oktober :)
Gillar ingen just nu faktiskt.. förutom Eric Saade då. Men han gillar jag bara som artist. Nej, jag gillar ingen just nu faktiskt
Jag hejar på Timrå för jag bor i Timrå och dom har varit mina favoriter i några år nu. Jag hejar på Linni för jag ryser när jag hör hennes röst, nästan gråter. Jag tycker Linni är världsbäst. Hennes sångröst blir man så rörd utav. Andre är bra han med, Men i MINA ögon så är Linni bäst :)
Det var matte.. men nu är det nog... Musik tror jag :)
hm... den frågan kan jag nog inte svara på, det finns många filmer som är super bra!
Hm.. har ganska många faktiskt, men typ Micahs, maritas, sagaochcamillas, din, jonnas och fannys :)
Inte nöjd direkt, men funkar gör det väl :)
Jag har en Nikon D5000
Vart inte så jätte många frågor. Många av er ställde inte ens några frågor, tyckte jag var ganska surt, menmen. Några blev det iallafall!
Byter blogg om knappt en vecka, woho! Då jävlar!;) hoppas ni börjar följa den också, pussis!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0