hemma från birsta, nu blir det idol!

Hejhej!

Har inte kunnat uppdatera för då jag kom hem från birsta så begedde oss jag och mamma direkt till affären. Men kom hem för ca 1½ timme sen. Tänkte snacka lite nu :)))

Gick ut vid fyra och stog och väntade på bussen tills klockan halv fem men det kom ingen så då gick jag in igen och kollade när det gick en och då skulle bussen tydligen gå två  minuter över fem så då gick jag ut igen vid tio i fem och bussen kom äntligen. Köpte aldrig någon BH på birsta för den som jag skulle köpa visade sig kosta 129 istället för 99:- och jag hade inte så himla mycket pengar med mig så ja jag köpte ingen. Men ska köpa en framöver. Istället gick jag på jamjam och köpte godis, vilket inte ens var planerat, haha. Men bra sysselsättning i skolan då man har tråkigt ;) haha nej nu ska jag sluta babbla och sätta mig framför tv:n och kolla på idol :) dock är jag riktigt besviken över igår och tappade hoppet till att se idol, men kollar ändå.

Uppdaterar mer senare, pusshej!

Comments
Ida

Fin blogg , följa varandra ? :)

2011-09-28 @ 23:50:45
hemsida/blogg: http://idaedwina.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0