så sjukt glad!

Hej! sitter och gråter glädjetårar nu :( för Linni gick vidare i idol!! Linni & Molly. Jag vet inte vad jag ska säga, är bara så sjukt lycklig nu! Linni gick vidare & hon har världens bästa röst. Börjar gråta bara av att jag hör henne sjunga, så otroligt vacker röst♥ Sen vann Timrå med 4-3 mot Lindköping, bra kämpat♥ På lördag har dom tydligen match igen. Men jag vet inte om jag direkt har råd att gå :p får se hur jag gör! Var nyss ute och snackade med Marita btw. Hon fick sin present och sånt :) Men nu ska jag chilla framför datorn någon timme, hör av mig snart med vinnaren av dagens blogg. Ha det så bra sålänge!
SÅHÄR GLAD ÄR JAG JUST NU :)

Comments
evelina

näpp! timrå vann me 4-2 :P osså tror jag inte att du ska gå på lördag ändå för de är uppe i luleå? :)

2011-09-30 @ 14:34:13
hemsida/blogg: http://evelinaviklund.bloggplatsen.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0